2009. augusztus 3., hétfő

Abbey Dawn 2009.

Abbey Dawn Kollekcíó , a valóságban és a Stardollon.


Lavigne 2008-ban piacra dobta a saját divatmárkáját az Abbey Dawnt. A kollekciót Avril a gyerekkori becenevéről nevezte el. A márka fő motívumai a halálfejek, a csillagok, és a szívecskék. Az Abbey Dawn jó minőségű, tinédzsereknek tervezett, közép árkategóriás ruhakölteményeket kínál.A ruhákat csak Amerikában a Kohl's nevű árúházban lehet kapni, de két hónapig volt egy márkabolt Tokióban is. Az Abbey Dawn azonban nem csak ruhákat, de rengeteg kiegészítőt is kínál, még karórákat is. 2009-ben új kollekció került a piacra. A legtöbb sztárral ellentétben, akik saját divatmárkát nyitottak, ő tényleg maga tervezi a ruhadarabokat és gyakran látni őt ezekben.Több interjúban is arról beszélt, hogy az Abbey Dawn piacra kerülésével egy régi álma vált valóra.
Avril Lavigne az Abbey Dawn-tól függetlenül kiadta első parfümjét, a Black Star-t, amely 2009 júniusában került az USA-beli boltok polcaira, de már Magyarország néhány parfümériájában is kapható.


The Abbey Dawn Collection , in the real life and on Stardoll.


Abbey Dawn is a clothing line designed by musician Avril Lavigne, exclusively for Kohls in the US. The names goes back to Lavigne's childhood, where her father would call her Abbey Dawn, and her Highschool friends would often call her Abbey. The line is described as a 'Juniors' lifestyle brand', and Lavigne said the clothes are inspired by her own personal style; she also said the line should be affordable to fans, so the pieces range from $24 - $48.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése